vrijdag 4 januari 2013

Geluksmomenten


Twee weken schoolvakantie en de tijd lijkt nog sneller voorbij te gaan!
Op en top genieten van het niets hoeven!
Ik had me voorgenomen niet zoveel online te zijn, daar heb ik me aan gehouden.
En dan ineens is het alweer 2013!
Graag nu toch een berichtje hier om hetgeen ik maakte te delen.
Nog steeds geen ander fototoestelletje, dus de kwaliteit blijft achter, helaas.
Een armband voor mezelf:


Om een armband gehaakt, idee van Pinterest:


Een hertenkopje  (Oh, leuk een muisje? zei mijn man.)


Ik had ze bij Angeline gezien, heb toen vanaf een bambi ansichtkaart geprobeerd de contouren na te haken. Ben nu het patroon aan het bijwerken en uitschrijven. Ook wel een geinige uitdaging, zelf een patroon schrijven!

Dit was een leuk moment: Totaal onverwacht een hele leuke envelop op mijn mat vinden en dit zat erin:

Dank je wel! Je bent een schat!
Mooier dan zij kan ik het niet omschrijven, voor jullie allen wens ik hetzelfde toe!
Liefs, Talitha

Ps ik ben met een project bezig, dat ik binnenkort geheel kan laten zien met daarin weer een leuke budgettip.








18 opmerkingen:

  1. Wauw die armband, gaaf zeg ! En dat hertje heb ik ook gehaakt, toen het af was dacht ik nah.... en Laura en Christian zeiden wat ik dacht : Mickey Mouse ! Hahahaha die man van jou, die snap ik helemaal ... maar met het oogje erop zie ik toch wel een hertje. Ik moet ook maar eens aan het versieren gaan dan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was dit patroon trouwens : http://www.sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2012/12/haak-je-mee-christmas-cal-1.html

      Verwijderen
  2. wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt zeg ♥ die armband is ook helemaal het einde hihi

    dat hertje is goed gelukt ook

    lieffffffffffffff van moos zeg ☺
    enne ik kom jou ook het beste wensen in geluk gezondheid en creativiteit voor 2013
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest! Die armband is ook echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je armband is super leuk hoor!!!!!
    En je hertje is ook leuk!!!!!Die mannen hahahahaha die zien altijd andere dingen.
    En natuurlijk de beste wensen voor 2013 toegewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ik ben dol op budgettips en op mooie creaties, dus kom maar op!
    Je hertje is in ieder geval erg lief, net als je armbandjes!
    Ik wens jou en je familie een heel goed 2013, beter dan het vorig jaar.
    Hoe gaat het trouwens met je nichtje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het gaat heel goed, zo het er nu uitziet, heeft ze de ziekte overwonnen. We zijn er allemaal heel opgelucht door.

      Verwijderen
  6. Ah leuke dingetjes weer en wat een leuke post inderdaad! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel goed jaar gewenst:). Ik vind je hert echt heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je lekker bezig geweest in de vakantie en natuurlijk ook alle goeds voor jou en je gezin. En fijn om te lezen dat het met je nichtje weer beter gaat!Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor het nieuwe jaar en leuke spulletjes gemaakt, enne die budgettips, ik ben erg benieuwd,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst wens ik je een spetterend, gezond en creatief 2013!
    De omhaakte armband vind ik echt mooi gedaan, nog een
    gezellige avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow die armband heb je mooi gemaakt!!En dat hertje....ik dacht he?!?!?spiegelbeeld,maar je hebt hem zelf bedacht zo!Leuk hoor en ik vind hem niet op een muis lijken...ja en die Moos!Lief hoor,dat ze dat zo 'tussendoor'maar allemaal even doet!Ik heb nu al een chronisch tijdgebrek,ha,ha...wil ook zo graag zooo veel,maar ja helaas:-)

    fijn weekend en een happy de peppie 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh ik vergat nog....ik ben ZEER benieuwd naar wat je ons wil laten zien binnenkort!;-)

      Verwijderen
  12. Leuk om weer even van je te horen. Nou ja, lezen.
    Je 'muisje' is ook leuk. En je armbanden ook natuurlijk. (maar ik ben niet zo van de sieraden, dus die vallen me minder op)
    Ik wens jou ook een heel goed jaar, zonder ongelukken en ziektes en andere nare dingen. En met heel veel gezellige blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig meis die armbanden!
    En is overduidelijk een hertenkopje hoor :-) LIEF!!!!!
    Enne ben blij dat klavertje 4 is aangekomen ... altijd maar afwachten weer hihihihi

    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier! Groetjes Talitha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...