vrijdag 11 mei 2012

Schattig gehaakt buideltasje

Toen ik het patroon zag van dit tasje wilde ik meteen beginnen. Dus ik heb de kleuren gebruikt die ik in huis had en het lijkt ook nog leuk. Het is gemaakt met glanskatoen (oa Catania)en haaknaald 2,5.
Het patroon is van Vendula Maderska. Je kunt het vinden op Ravelry. Gewoon even haar naam invoeren bij search. Ze ontwerpt ontzettend veel leuks, heel kleurrijk. De bodem van het tasje heb ik iets anders gedaan ik vind dat zo de afrikaanse bloem iets mooier uitkomt.







22 opmerkingen:

  1. Wat ie ie leuk , lijkt me ook wel handig zo'n buideltasje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Talitha! Wat een mooie tas! Ik vind het zo leuk! Ik denk dat ik moet dezelfde meteen zo goed als u!
    Olga Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo eentje zou mijn dochter absoluut leuk vinden! Hij is leuk. Ik ken het patroon en werk van Vendula. Ze maakt inderdaad veel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje zeg. en mooi gehaakt

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi tasje!! En... wat maakt de Afrikaanse bloem het speciaal!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren zijn zeker geslaagd! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk tasje,mooie kleuren.
    En prachtig de bloem.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk buideltasje heb je gemaakt! Op Ravelry staat zoveel moois. Grappig om te zien hoe verschillend iets uitpakt in andere kleuren...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk tasje.... ook leuk voor de kleine meid misschien, is gek op tasjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, waar iets voor mijn to do lijstje, en dat wordt langer en langer...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtig tasje!! Superleuk, krijg zin om er ook een te haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi. ik zou alleen even niet weten wat ik met zo'n buideltasje moet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha jumare helemaal waar, maar soms zie je dingen die wil je hebben puur voor de heb. Ik ben zelf niet zo goed in last minute cadeautjes dus ik wil altijd iets hebben liggen om weg te geven. Dit tasje dacht ik is wel leuk voor een meisje van ong. 7 jaar en daarin stop ik dan nog een leuke verrassing...

      Verwijderen
  13. Hij is super mooi, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb hetzelfde als jumare. Ik hou bijvoorbeeld van knuffels haken, maar wat moet ik ermee? Die heb ik dus maar naar poekie gestuurd en weer 2 nichtjes blij gemaakt ;)
    Zo'n tasje is inderdaad leuk om een cadeautje in te doen. Goed excuus om binnenkort een tasje te haken!

    De bloem komt echt prachtig uit op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor het eerst ben ik op jouw blog en ik kom zeker terug, wat een leuke dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Leuk buideltje... En ja wel meisjes van zes (of zeven;-) houden zeker van dit soort tasjes. Maar ook meisjes van drie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi én praktisch... enne zelfs meisjes van over de 30 vinden dit nog een leuk cadeautje hoor ;)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja hij is echt geweldig! Mooie kleuren gebruikt ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees ze met plezier! Groetjes Talitha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...